Αναρτήσεις

Yποχρεωτική πινακίδα περί έκδοσης αποδείξεων .

Εικόνα
Σύμφωνα με το ΦΕΚ τεύχος 2 αρ. φύλ. 3313 και την αγορανομική διάταξη αριθ. 4/2012,   από τις 12 Ιανουαρίου 2012 και για να εφαρμοστεί η παράγραφος 1, ότι «κατά την πώληση προϊόντων και παροχή υπηρεσιών ο καταναλωτής δεν υποχρεούται να καταβάλει το αντίτιμο εάν δεν λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο, όπως αυτό ορίζεται στις οικείες διατάξεις»,....... όλες οι επιχειρήσεις λιανικής πώλησης προϊόντων υποχρεούνται να αναρτούν πινακίδα σε εμφανές σημείο του καταστήματος και συγκεκριμένα πλησίον του ταμείου συναλλαγής στη οποία να αναγράφεται με ευδιάκριτα γράμματα η ένδειξη σε ελληνική και αγγλική γλώσσα ως εξής: «Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΛΑΒΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ (ΑΠΟΔΕΙΞΗ-ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ)», ( CONSUMER IS NOT OBLIGED TO PAY IF THE NOTICE OF PAYMENT HAS NOT BEEN RECEIVED ( RECEIPT - INVOICE ). Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών υποχρεούνται να αναγράφουν σε εμφανές σημείο του τηρουμένου τιμοκαταλόγου (και στα αγγλικά αν ο τιμοκατάλογος

Φορολόγηση Ο.Ε. για το 2013

Συγκριτικό παράδειγμα φορολόγησης ΟΕ Σύμφωνα με όσα έχουν «διαρρεύσει» ως προς την εφαρμογή του νέου Φορολογικού Νόμου, η διαδικασία φορολόγησης των προσωπικών εταιρειών (ΟΕ, ΕΕ κ.λπ.), όχι απλά θα αλλάξει, αλλά θα υπάρξει μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία και αντιμετώπιση των θετικών αποτελεσμάτων (κερδών), αυτής της μορφής των εταιρικών επιχειρήσεων. Τα όσα προβλέπονταν στο άρθρο 10 του N 2238/1994 και εφαρμόζονταν την τελευταία εικοσαετία (μετά την ψήφιση του Ν 2065/92), θα καταργηθούν και θα  υπάρξει μια εξομοίωση στον τρόπο προσδιορισμού της φορολογικής υποχρέωσης των εταιρειών αυτών με τις υπόλοιπες μορφές, όσο και σχετική απλοποίηση στον υπολογισμό. Απλοποίηση, ωστόσο δεν σημαίνει μικρότερη επιβάρυνση. Στο σημείωμα αυτό θα επιχειρήσουμε την παράθεση ενός συγκριτικού παραδείγματος φορολόγησης μιας ΟΕ, με την εφαρμογή των δύο συστημάτων, προκειμένου να διαπιστωθούν οι διαφορές. Βέβαια, θα πρέπει να έχουμε

Παρακράτηση φόρου μισθωτών υπηρεσιών (ΦΜΥ). Παράδειγμα υπολογισμού για το 2013.

Τα αρμόδιο Τμήμα της Διεύθυνσης Φορολογίας Εισοδήματος του Υπουργείου Οικονομικών, με την Εγκύκλιο Πολ. 1224 της 21/12/2012 που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο, ανακοινώνει την νέα κλίμακα παρακράτησης φόρου για μισθωτούς και συνταξιούχους, κατά το έτος 2013 (οικονομικό 2014). Εν αναμονή των αναλυτικών οδηγιών που θα δοθούν ευθύς μετά την ολοκλήρωση της ψήφισης του φορολογικού νομοσχεδίου (έχει ψηφιστεί επί της αρχής), θα παραθέσουμε ένα συγκριτικό παράδειγμα παρακράτησης ΦΜΥ, σε σχέση με τον φόρο που παρακρατήθηκε κατά το 2012. Διαφορετική κλίμακα φόρου, αλλά και σε ένα βαθμό διαφορετική φιλοσοφία. Η κλίμακα που ίσχυσε για το 2012 (του άρθρου 9, του ΚΦΕ, όπως είχε αντικατασταθεί με την σχετική διάταξη του άρθρου 38 του Ν 4024/2011), προέβλεπε αφορολόγητο ποσό 5.000 ευρώ, το οποίο αυξανόταν κατά 2.000 για ένα τέκνο, κατά 4.000 ευρώ για δύο τέκνα, κατά 7.000 ευρώ για τρία τέκνα, ενώ για περισσότερα τέκνα πέραν του τρίτου, προστίθετο ποσό 3.000 ευρώ στο προηγούμενο των 7.000 ευρ

ΕΣΠΑ: Πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων απο 14 Ιανουαρίου 2013.

Εικόνα
Πρόγραμμα ενίσχυσης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με 456 εκατ. ευρώ Την προκήρυξη προγράμματος ενίσχυσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων στους τομείς Μεταποίησης, Τουρισμού και Εμπορίου-Υπηρεσιών, ύψους 456 εκατ. ευρώ, προανήγγειλε την Πέμπτη ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης. Η προκήρυξη θα γίνει στις 14 Ιανουαρίου, θα ακολουθήσει προθεσμία δύο μηνών για την υποβολή των προτάσεων και άλλοι δύο μήνες για την αξιολόγησή τους. Εκτιμάται, δηλαδή, ότι οι πληρωμές προς τις επιχειρήσεις που θα ενταχθούν θα ξεκινήσουν από τα μέσα του 2013. Η προκήρυξη γίνεται μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας με τις Περιφέρειες, για το σύστημα διαχείρισης της προκήρυξης και υλοποίησης της δράσης. Συμφωνήθηκε, συγκεκριμένα, ότι η προκήρυξη θα γίνει κεντρικά, ενώ οι Περιφέρειες θα αναλάβουν ουσιαστικό ρόλο στον προσδιορισμό των κλάδων που θα είναι επιλέξιμοι προς ενίσχυση, καθώς και στην αξιολόγηση

ΠΟΛ.1195/12.10.2012 ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ 2011 ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ

 ΛΗΓΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΗΝ 20η ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2012 Άρθρο 3 Υποχρεώσεις των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων 3.1. Τα ιδιωτικά σχολεία στοιχειώδους και μέσης εκπαίδευσης, με εξαίρεση τα εσπερινά γυμνάσια και λύκεια, καθώς και τα ειδικά σχολεία ατόμων με ειδικές ανάγκες, που εμπίπτουν στην περίπτωση δ΄ της παρ. 1 του άρθρου 16 του Ν. 2238/1994 , όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 2 του άρθρου 3 του Ν. 3842/2010 (Φ.Ε.Κ. 58 Α΄), διαβιβάζουν στη Γ.Γ.Π.Σ. του Υπουργείου Οικονομικών κατάσταση καταβληθέντων διδάκτρων και πληρωμών για πρόσθετες παροχές ανά ημερολογιακό έτος. 3.2. Τα στοιχεία που διαβιβάζονται είναι τα ακόλουθα: α) ΑΦΜ υπόχρεου προς καταβολή, β) Ονοματεπώνυμο υπόχρεου, εφόσον δεν υπάρχει Α.Φ.Μ. έως την ημερομηνία υπογραφής της παρούσης. γ) Ποσό καταβληθέντων διδάκτρων και αμοιβών για πρόσθετες παροχές. 3.3. Τις παραπάνω υποχρεώσεις της παραγράφου 3.2. και σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 48 , της περ. γ΄ της παρ. 4 του άρθρου 9 και των παραγράφων 2 και 8 του άρθρου 8

Οικονομικά Προγράμματα Ασφάλισης Αυτοκινήτου.

Εικόνα
ΒΡΑΖΙΩΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ Απόλλωνος 7 (1 ος όροφος) Τρίκαλα 42100 Τηλ / fax : 2431073868 κιν .:6977588830 Email: Vraziotis@yahoo.gr web: www.vraziotis-trikala.blogspot.com Οικονομικά Προγράμματα Ασφάλισης Αυτοκινήτου από την PRIME INSURANCE …….με όλες τις βασικές καλύψεις και τις υπηρεσίες φροντίδας της Prime Insurance . Ε conomy 30 & Economy 30 Glass ( με θραύση ) . Economy 10 & Economy 10 Glass ( με θραύση ) Τα Προγράμματα αφορούν Ι.Χ. αυτοκίνητα και απευθύνονται σε οδηγούς άνω των 23 ετών, με άδεια οδήγησης άνω των 2 ετών. Ακολουθεί ενδεικτικός πίνακας τιμών Εξαμήνου. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ε.Ι.Χ. ΙΠΠΟΙ ECONOMY 30 ECONOMY 30 GLASS ECONOMY 10 ECONOMY 10 GLASS 7 103,17 117,16 118,46 128,61 8 106,68 120,66 122,13 132,29 9 117,58 131,56 133,43 143,59

Τήρηση λογιστικών βιβλίων και από τους αγρότες

Εικόνα
Θα επιδοτείται η τήρηση λογιστικών βιβλίων από τους αγρότες. Το λογιστικό κόστος για την τήρηση των βιβλίων εσόδων- εξόδων των αγροτών θα επιδοτείται, δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Μάξιμος Χαρακόπουλος, σημειώνοντας ότι η αλλαγή στη φορολόγηση των αγροτών αποσκοπεί και στη μείωση της ψαλίδας των τιμών. Όπως δήλωσε ο κ. Χαρακόπουλος, κατά τη σύσκεψη για τη συμβολαιακή γεωργία, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της ΕΑΣ Βόλου, «η αλλαγή στη φορολόγηση των αγροτών εκτός των άλλων έχει σαν στόχο και τη μείωση στις τιμές που τα αγροτικά προϊόντα φτάνουν στον καταναλωτή. Με εντολή του Αντώνη Σαμαρά, μπορώ να ανακοινώσω σήμερα ότι το λογιστικό κόστος για την τήρηση των βιβλίων εσόδων - εξόδων από τους αγρότες, θα επιδοτείται». Την πρόταση αυτή είχε επαναλάβει πρόσφατα από το βήμα της Βουλής ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, σημειώνοντας πως πολλοί παραγωγοί με το δέλεαρ της επιστροφής του ΦΠΑ δέχονται την πρόταση των εμπόρων να γράφουν